צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

28.5.2012

איך לעשות כסף באינטרנט בשיווק מוצרים


אתם נמצאים כאן: כסף ›  איך עושים כסף באינטרנט › איך לעשות כסף באינטרנט בשיווק מוצרים
אם חיפשת דרכים לעשות כסף באינטרנט, וודאי נתקלתם בשיטת שיווק ששמה תוכניות שותפים, או אפילייט מרקטינג בלעז. אם שאלתם את עצמכם על מה המהומה, וודאי תוכלו לקבל כמה תשובות בפוסט הנוכחי, ואם יש לכם מה להוסיף, הרי תמיד אשמח לשמוע.
הרעיון הוא פשוט למדי וגאוני: אתם רוצים לעשות כסף באינטרנט, ובשביל לעשות כסף תמיד צריך מוצר, כי צריך למכור משהו כדי לעשות כסף. אתם יכולים למכור את הכישורים שלכם, כמו כתיבה, תכנות, עיצוב, שיעורים פרטיים וכדומה, או למכור מוצרים. ומה אם אין לכם מוצר למכור?
במקרה הזה, תוכלו לעשות כסף באינטרנט על ידי שיווק מוצרים שאינם שלכם, אלא של מישהו אחר. אתם תשווקו את המוצרים תמורת עמלות על מכירות, או על הפניות משמעותיות, כלומר הפניות של אנשים שיש סיכוי גבוה שהם מתעניינים במוצר שאתם משווקים. (ראו: איך לעשות כסף באינטרנט עם לידים).
חברות רבות הבינו את הפוטנציאל העצום שיש בשיטת שיווק כזו, שבה משווקים מכל העולם יכולים למכור מוצרים של החברה, כל אחד על ידי דרכי השיווק המסוימות שלו, למשל שיווק ברשתות חברתיות, פרסום במנועי חיפוש ואתרי תוכן ועוד.
ההצטרפות לרשתות שיווק מוצרים כאלה פשוטה ומאפשרת לכל אחד לעשות כסף ממכירת מוצרים, גם אם אין לכם מוצרים ולעיתים אפילו אם אין לכם אתר אינטרנט. אתר אינטרנט תמיד עדיף, מכיוון שהוא פותח בפניכם אפשרויות שיווק רבות יותר.
למשל, באמצעות אתר אינטרנט תוכלו לאסוף רשימות תפוצה חוקיות, להציע בונוסים, מדריכים או תוכן איכותי שימשוך קונים פוטנציאלים להתעניין בקניית מוצרים דרככם. כלומר, למשוך קונים שיהיה להם אינטרס לקנות דווקא דרככם ולא דרך כל משווק אחר.
כשאתם שותפים בתוכנית כזו ומשווקים מוצרים מוחשיים או מוצרים דיגיטליים באינטרנט, אתם רוצים שכמה שיותר לקוחות יופנו דרככם, על מנת שאתם תקבלו את העמלה ותרוויחו כסף מהעסקה.
לשם כך מקבל כל משווק שותף קוד מיוחד המזהה אותו בתור מי שאחראי לביצוע המכירה, כך שתוכלו לקבל עמלה. כאשר לקוח קונה מוצר בעקבות הפניה שקיבל דרך קישור המכיל את הקוד המיוחד שלכם, אתם מקבלים עמלה.
כדי להצטרף לרשת שותפים תצטרכו קודם כל להחליט האם אתם רוצים לשווק מוצרים בארץ או בחו"ל, לבחור מוצרים לשיווק מבין מבחר המוצרים הקיימים בכל רשת, לבחור את הרשת המועדפת עליכם ולצאת לדרך, לא לפני שקראתם ולמדתם בצורה מקיפה את תחום שיווק השותפים, כך שתדעו מראש למה אתם נכנסים מבחינת השקעת כסף וכמובן גם זמן ועבודה.
ראו את כל השיטות והרעיונות שלי להרוויח יותר כסף כאן:  איך לעשות כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה