צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

3.6.2012

לבחור רשת שותפים כדי לעשות כסף באינטרנט



כסף שיטת שותפים › לבחור רשת שותפים כדי לעשות כסף באינטרנט
במה נבדלות רשתות שותפים זו מזו? בבואנו לבחור רשת שותפים לשיווק מוצרינו בשיטת אפילייט, אנחנו יכולים בקלות רבה להתבלבל ולמצוא אצמנו מתוסכלים נוכח שפע האפשרויות שניצבות מולנו.
האם כדאי לי לבחור רשת שותפים בחו"ל, רשת ישראלית? לשווק מוצרים בארץ או בחו"ל? איפה אני יכול לעשות יותר כסף, איפה יהיה לי קל יותר? איפה יש פחות תחרות? איפה מחירי הפרסום זולים יותר ואיפה יש אפשרויות פרסום נרחבות יותר?
כל השאלות הללו ועוד רבות נוספות, מצטרפות יחד אל סל השיקולים שלנו, ההולך ותופח ככל שמתקרבת ההחלטה אי להתחיל לעשות כסף בשיווק באמצעות רשתות שותפים.
נוסף על הצדדים הפרסומיים, תחרותיים ותקצביים שעלינו לשקול, אנו נדרשים לקבל החלטה לאיזו שת שותפים אנו רוצים להציע את עצמו ולחקת בה חלק, מתוך מבחר גדול מאוד של רשתות שותפים, שחלקן דומות מאוד וחלקן שונות באופן מהותי זו מזו.
מן הראוי לציין, כי אנו יכולים ומורשים להצטרף ליותר מרשת שותפים אחת, ואנו יכולים לשווק מוצרי אפילייט רבים (כמובן, בהתאם למגבלות הזמן / כסף שאנו יכולים להשקיע, שהרי גם שיווק מוצרים מצריך השקעה כספית והשקעת זמן, למשל בפרסום המוצרים שאנו מעוניינים לשווק).
יחד עם זאת, משווקים רבים בדרך כלל מנסים מספר רב של מוצרים ושל רשתות שותפים בטרם הם מתבייתים על רשת שותפים אהובה או מתמקדים במספר מצומצם של מוצרים לשווק, לאחר שניסו מוצרים רבים, ולמדו על בשרם מה עובד עבורם והם יכולים לעשות כסף באמצעותו, ומה לא.
מאפייני רשתות שותפים יכולים להיות שונים מאוד זה מזה, וכאן אנסה לעמוד על כמה מאפיניים מרכזיים שכדאי לנו לשקול בטרם נקבל החלטה היכן אנו עושים את צעדינו המוקדמים בזירת השיווק האינטרנטית.
  1. האם רשת השותפים מקבלת כל אחד או רק משווקים בעלי אתרים?
  2. האם רשת השותפים מקבלת משווקים מכל העולם?
  3. רשת שותפים ישראלית או רשת שותפים לשיווק מוצרים בכל העולם, ובאנגלית
  4. האם לרשת השותפים יש תנאים מוקדמים להצטרף לתוכנית, למשל – בדיקת האתר שלך ובחינה שהוא עומד בדרישות הבסיסיות של הרשת, לשיווק המוצרים שלהם.
  5. אלו הגבלות פרסומיות / שיווקיות מטילה הרשת על ציבור משווקיה? למשל, ישנן רשתות שלא יתירו שיווק באמצעות דיוור, רשתות שלא יתירו להשתמש בשם המותג ברשימת מילות המפתח בקמפיין פרסומי – על מנת שלא להתחרות בהן ישירות ראש בראש וכדומה. אלו שיטות שיווק מקובלות על כל בעל מוצר ואלו שיטות מקובלות על הרשת כולה.
  6. מהן תנאי התשלום של הרשת: מאיזה סכום משחררים כספים, באיזה אופן משלמים – בצ'ק, בהעברה בנקאית, באמצעות פיי פל וכו'. תוך כמה זמן מעבירה הרשת כספים? האם הרשת שולחת כספים גם לארץ?
  7. האם הרשת גובה עמלות כלשהן מהמשווקים, למשל עמלת חוסר פעילות או כל עמלה אחרת.
  8. האם מוצרי הרשת הם מוצרים דיגיטליים, מוצרים מוחשיים או גם וגם?
  9. האם הרשת עוסקת בשיוק מוצרים שאפשר לפרסם בקלות בקמפיינים פרסומיים, למשל – לא כל מוצרי האפילייט מותרים לפרסום ברשת אדוורדס של גוגל, וחלות הגבלות פרסומיות על משווקי אפילייט.
  10. איזה חומר עזר, חומרי פרסום ובעיקר – איזו רמת תמיכה מציעה הרשת למשווקים שלה? חומר עיוני, תמיכה אנושית, תמיכה 24 שעות ביממה – האם יש עם מי לדבר שם? האם יהיה לי למי לפנות במקרה של בעיה?
לבסוף, ברצוני לאחל לכם בהצלחה, ואל תשכחו: אם אתם רוצים ללמוד איך לעשות כסף באינטרנט, אתם חייבים לפנות לכך זמן, השקעה, עבודה, למידה וגם כסף להשקעה. אל תגידו שלא אמרתי, יש כאן עקומת למידה, והיא עולה בזמן, כסף, ניסיונות והדרך להצלחה שזורה גם בורות, שמהם צריך ללמוד כיצד להשתפר להבא. 
קראו עוד מידע מועיל על שיטת שותפים גם כאן: אפילייט מרקטינג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה