צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

20.1.2013

ניהול מכירות מוצלח במטרה לעשות כסף



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › ניהול מכירות מוצלח במטרה לעשות כסף


אין זה חדש, שכדי לעשות כסף, אנחנו צריכים למכור משהו. מה שכן, לעיתים העוסקים במלאכת ניהול העסק, שוכחים שיש ברשותם מוצר כלשהו. אם אין לכם מוצר מוחשי בעסק שלכם, אין זה אומר שאינכם מוכרים דבר. למעשה, אי אפשר להרוויח כסף בלי למכור משהו, ואף עסק אינו מתקיים בלי מכירות. גם אם אינכם עוסקים באופן פעיל במכירות,  הן קיימות בארגון שלכם באופן זה או אחר. כך אתם מוכרים שירות שאתם מציעים, את המומחיות שלכם, מוצר של מישהו אחר או סדרת מוצרים, תכניות עיצוב או שיווק, ישנה חבילה מסחרית כלשהי שאתם מציעים למכירה בעסק שלכם.
אם העסק שלכם קיים שנים רבות, אתם וודאי יודעים איך לעשות כסף מניהולו, אך אולי משאירים לא מעט כסף על השולחן, כתוצאה מניהול מכירות לא מוצלח או לא מיטבי? 
כיצד מעלים את רמת המודעות למכירות בעסק שלכם, מייצרים יותר מכירות ומרוויחים בסופו של יום, יותר כסף?
כדי לנהל מכירות באופן מיטבי בעסק שלכם, עשו שלוש פעולות פשוטות:
הסתכמו על הידע המקצועי שלכם. אנו נוטים לשכוח את הנקודה הזו. יוצאים לעולם אחרי שנים רבות של לימודים, ניסיון מקצועי ואולי דרך מקצועית ארוכה שעברנו, נכנסים לכסא המסתובב שלנו, ומאותו רגע שקועים אך ורק בעסק או המוצר שעומד לפנינו. ומה עם כל מה שכבר רכשנו ואספנו בדרך? הידע הזה מנהל אותנו באופן לא תמיד מודע, וטוב שכך, אך יהיה מועיל ביותר לשים אותו על השולחן ולעשות בו שימוש מעשי.
הדבר השני שכדאי לנו להפיח בו רוח חיים, הוא לוח המטרות שלנו. הציבו יעדים ברורים למטרה, בדקו את יעדי המכירות שלכם מדי יום, שבוע, חודש ובכל רבעון. בדקו את הצמיחה שלכם באחוזים, את גובה ההכנסות שלכם והשוו אותם עם המקום שבו אתם רוצים להיות, או עם מה שכבר ניסחתם בלוח המטרות שלכם.
הדבר השלישי שכדאי לזכור, הוא גיוס עזרה מקצועית. זה נכון לכל תחום. אם יש צניחה במכירות, אם יש בעיה כלשהי שבוערת על השולחן, או דווקא פרויקט חדש, חיובי ומסעיר – זה הזמן להוציא את התותחים השיווקים, המכירתיים, את הכשרונות החבויים בתוך ומחוץ לכתלי בית העסק שלכם, לגייס או להתייעץ, להעסיק מומחים, ואפילו לתקופה זמנית, כדי להגשים יעד חדש. בהצלחה! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה